ВИДАННЯ

Дивитись все

ФІЛЬТРИ

ВІД
ДО
  • Італія
  • Австрія
  • Білорусь
  • Велика Британія
  • Невідома
  • Німеччина
  • Польща
  • Росія
  • Румунія
  • Словаччина
  • Сполучені Штати Америки
  • Україна
  • Франція
  • Чехія

Допомога

Для отримання доступу до видань необхідно зареєструватися на нашому ресурсі. Після отримання листа з підтвердженням на електронну адресу, яка була вказана при реєстрації ви можете зайти у свій особистий кабінет. В особистому кабінеті можна переглянути активні підписки, а також обрати нові.

Наразі доступні тижнева, місячна, квартальна, пів річна та річна підписки, які будуть вам запропоновані в особистому кабінеті із зазначенням відповідної вартості. Після визначення терміну підписки вас буде перенаправлено на сторінку оплати, де після внесення необхідних даних відбудеться безпечна оплата обраного плану.

Після успішної оплати вас буде перенаправлено на сторінку особистого кабінету де ви побачите, що обрана підписка активна і ви тепер можете переглядати зображення та тексти видань. На час дії підписки ви можете заходити у свій особистий кабінет з будь-якого комп'ютера.
  • Введіть слово або фразу у вікні повнотекстового пошуку, зі списку результатів виберіть потрібну позицію, в якій відображаються назва статті, назва та номер видання, дата виходу, номер сторінки та частина тексту з підсвіченими ключовим словом або фразою; браузер одразу відкриє потрібну сторінку та розпізнаний текст відповідної статті з підсвіченими ключовими словами.
  • Паралельно результатам повнотекстового пошуку у статтях відображаються окремо результати пошуку лише за заголовками статей та пошуку зображень (пошук здійснюється за підписами до ілюстрацій).
  • На будь-якій сторінці крім головної оберіть колекцію з розділу колекції у лівому меню; оберіть видання зі списку.
  • На головній сторінці виберіть видання зі списку назв (попередньо обравши абетку), регіон на інтерактивній мапі видань або конкретну дату, що Вас цікавить.
  • На будь-якій сторінці крім головної оберіть видання зі списку назв, конкретну дату чи діапазон дат, регіон(и) зі списку місць видання, мову(и) зі списку мов; одночасно може бути застосована будь-яка кількість фільтрів. Управляйте знайденим додаючи значення фільтрів або відключаючи їх та сортуючи список.
  • Оберіть видання з повного списку, що появляється після натискання на розширений пошук на головній сторінці або показати усе на початку списку видань на будь-якій сторінці крім головної.
  • На сторінці конкретного видання переглядайте список усіх номерів клікнувши на зображення або кількість доступних номерів та оберіть конкретний номер.
  • Оберіть номер за конкретну дату або зі списку за період, використовуючи інтерактивні календарі.
  • Клікнувши на іконку конкретного номера, переглядайте його в браузері, збільшуючи та зменшуючи зображення.
  • В браузері оберіть статтю зі змісту або безпосередньо на зображенні аби переглянути повний (розпізнаний текст). Зауважте, що якість розпізнавання текстів майже ніколи не досягає 100% і залежить від багатьох чинників, зокрема якості друку, стану збереженості оригіналу тощо. У верхньому меню зліва переходьте до перегляду наступного або попереднього номера.